Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.


Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις:

1. Εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το karas.gr.

Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής / Αλλαγής για να μας ενημερώσετε για την αλλαγή του προϊόντος. Αφού επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα καλέσετε την εταιρία ταχυμεταφορών μέσω της οποίας παραλάβατε την παραγγελία σας ώστε να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και να παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία στον υπάλληλο της εταιρίας για να μας το φέρει.. Αφού το προϊόν παραδοθεί σε εμάς, την επόμενη ημέρα θα σας στείλουμε το σωστό, φυσικά χωρίς καμία χρέωση.

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το karas.gr (αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής).

2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής / Αλλαγής για να ζητήσετε την άμεση αλλαγή του. Αφού επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα καλέσετε την εταιρία ταχυμεταφορών μέσω της οποίας παραλάβατε την παραγγελία σας ώστε να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και να παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία στον υπάλληλο της εταιρίας για να μας το φέρει και να εξετάσουμε το τυχόν πρόβλημα*.

Εφόσον ο έλεγχος αυτός δε δύναται να γίνει από εμάς, το προϊόν θα αποστέλλεται για έλεγχο στο τεχνικό τμήμα του προμηθευτή. Σε αυτήν την περίπτωση, το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο του εκάστοτε προϊόντος, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.

Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το karas.gr (αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής).

*Αν διαπιστωθεί πως το προϊόν που μας στείλατε δεν είναι ελαττωματικό, θα σταλεί πίσω επιβαρύνοντάς σας με 8€ (κόστος μεταφοράς παράδοσης – παραλαβής). Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημία λόγω χρήσης και φθοράς δε θεωρούνται ελαττωματικά.

3. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας.

Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου από τα προϊόντα εμάς, μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής / Αλλαγής για να ζητήσετε την επιστροφή του. Μπορείτε να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (α) ίσης αξίας, (β) μικρότερης (η διαφορά θα πιστωθεί στο όνομά σας για επόμενη αγορά) ή (γ) μεγαλύτερης αξίας (θα χρεωθείτε τη διαφορά).

Επιστροφές δε γίνονται δεκτές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή (π.χ. ακουστικά, hands free, βούρτσες μαλλιών, λαστέξ) για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σας, η οποία γίνεται μέσω τραπέζης. Σε αυτήν την περίπτωση από το συνολικό ποσό επιστροφής θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής (παράδοσης – παραλαβής) τα οποία ανέρχονται σε 8€.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Συνεπώς, μας στέλνετε το προϊόν, και αφού το παραλάβουμε επικοινωνούμε μαζί σας για τα περαιτέρω.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα οποιασδήποτε αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

*** Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα και το προϊόν που επιλέξατε δεν υπάρχει σε απόθεμα στην αποθήκη μας, η πληρωμή/συναλλαγή θα ακυρωθεί και τα χρήματα θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιαδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.
2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Απ. Λιανικής, κλπ).
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών/courier στην παρακάτω διεύθυνση:

Κυριάκος Καραχριστιανίδης

Γαληνού 13, 66100, Δράμα

Τηλ. 2311 118555

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να διαλέξετε τον κατάλληλο τρόπο και εταιρία αποστολής του δέματος.