Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.


Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις:

1. Εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το karas.gr.

Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ενημερώσετε για την αλλαγή του προϊόντος. Έπειτα θα καλέσετε τη Γενική Ταχυδρομική να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και θα παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία στον υπάλληλο της εταιρίας για να μας το φέρει.. Αφού το προϊόν παραδοθεί σε εμάς, την επόμενη ημέρα θα σας στείλουμε το σωστό φυσικά χωρίς καμία χρέωση.

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το karas.gr.

 

2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του. Έπειτα θα καλέσετε τη Γενική Ταχυδρομική να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και θα παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία στον υπάλληλο της εταιρίας για να μας το φέρει και να εξετάσουμε το τυχόν πρόβλημα. Αφού το προϊόν παραδοθεί σε εμάς, την επόμενη ημέρα θα σας στείλουμε το καινούριο χωρίς χρέωση.

Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το karas.gr.

 

3. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας.

Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου από τα προϊόντα εμάς, μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να το/τα επιστρέψετε. Μπορείτε να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (α) ίσης αξίας, (β) μικρότερης (η διαφορά θα πιστωθεί στο όνομά σας για επόμενη αγορά) ή (γ) μεγαλύτερης αξίας (θα χρεωθείτε τη διαφορά).

Σημειώνεται ότι επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε καμία περίπτωση.

Η επιστροφή στην περίπτωση αυτή γίνεται από εμάς δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Συνεπώς, μας στέλνετε το προϊόν, και αφού το παραλάβουμε, επικοινωνούμε μαζί σας για τα περεταίρω.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα οποιασδήποτε αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιαδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.
2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Απ. Λιανικής, κλπ).
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών/courier στην παρακάτω διεύθυνση:

Κυριάκος Καραχριστιανίδης

Γαληνού 13, 66100, Δράμα

Τηλ. 25210 38697

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να διαλέξετε τον κατάλληλο τρόπο και εταιρία αποστολής του δέματος.