Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.


Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις:

1. Εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το karas.gr.

Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του προϊόντος σας. Θα σας αποστείλουμε την επόμενη κιόλας ημέρα το σωστό προϊόν, και όταν αυτό έρθει σε εσάς θα το παραλάβετε και θα παραδώσετε στον υπάλληλο της courier το δέμα με το λανθασμένο προϊόν (παράδοση – παραλαβή).

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το karas.gr.

 

2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του. Θα σας αποστείλουμε την επόμενη ημέρα το σωστό προϊόν, και όταν αυτό έρθει σε εσάς θα το παραλάβετε και θα παραδώσετε στον υπάλληλο της courier το δέμα με το λανθασμένο προϊόν (παράδοση – παραλαβή).

Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το karas.gr.

 

3. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας.

Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου από τα προϊόντα εμάς, μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να το/τα επιστρέψετε. Μπορείτε να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (α) ίσης αξίας, (β) μικρότερης (η διαφορά θα πιστωθεί στο όνομά σας για επόμενη αγορά) ή (γ) μεγαλύτερης αξίας (θα χρεωθείτε τη διαφορά).

Σημειώνεται ότι επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε καμία περίπτωση.

Η επιστροφή στην περίπτωση αυτή γίνεται από εμάς δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Συνεπώς, μας στέλνετε το προϊόν, και αφού το παραλάβουμε, επικοινωνούμε μαζί σας για τα περεταίρω.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα οποιασδήποτε αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιαδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.
2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Απ. Λιανικής, κλπ).
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών/courier στην παρακάτω διεύθυνση:

Κυριάκος Καραχριστιανίδης

Γαληνού 13, 66100, Δράμα

Τηλ. 25210 38697

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να διαλέξετε τον κατάλληλο τρόπο και εταιρεία αποστολής του δέματος.